Yeni bir iş kurarken / ofis kiralarken emlak komisyonu, stopaj, teknik alt yapı, donanım, ekipman, personel ve diğer giderler oldukça maliyet gerektiren ve zaman alan bir süreç demektir. İş dünyasının son yıllarda trend haline gelmiş “hazır ofis” konsepti kurulum maliyeti olmadan, ihtiyacınıza yönelik bütün iş ağı düzenlenmiş bir alanda kendi ofisinize sahip olmanın avantajlarını sunarak sizlere çalışma imkanı sağlar. Profesyonel bir ekip işlerinizi organize ederken siz işlerinize odaklanabilirsiniz.

Hazır ofis paketi, geleneksel bir ofiste ödenecek maliyetlerin tümünü içerir. Bina hizmetleri, aidat, ısıtma / soğutma, resepsiyon hizmetleri ve asistanlık desteği, toplantı olanakları gibi hizmetler sağlar ve ek maliyet gerektirmez. Aksine, genel giderleriniz azalmasına yardımcı olur.

Hazır PrOfis

Size sadece bilgisayarınız alıp gelerek, prestijli bir lokasyonda tam donanımlı ve zevkinize göre dizayn edilmiş ofislerde çalışma imkanı sunuyoruz. Geniş teraslarımız ve balkonlu ofislerimiz ile kapalı alanların ötesinde bir ferahlığa da sahip olacaksınız.

1200 TL den başlayan fiyatlarla

Hazır Ofis kiralama ile geleneksel bir ofis kiralama arasındaki maliyet farkları nedir?
Sorunuza yardımcı olmak için aşağıdaki karşılaştırma tablomuzu hazırladık.