Hazır Ofis Nedir? Hazır Ofis Avantajları Nelerdir?

Hazır Ofis Nedir?

Hazır Ofis, prestijli lokasyon ve aylık gelir gider maliyetlerinden kurtularak daha ekonomik maliyetlerle sunulan ofis seçeneğidir. Hazır ofisler, kullanıma hazır prestijli ofislerdir. İşletmelerin ihtiyaçlarına göre şekillendirilen hazır ofisler, esnek ve konforlu bir çalışma ortamı sunar. Farklı lokasyonlarda istenen şekilde dizayn edilebilir. Hazır ofisler, özellikle işletmelerin yoğun olduğu lokasyonlarda ve plazalarda bulunur. Hazır ofislerin dizaynı çalışma verimini artıran konforlu şekilde tasarlanır. İşletmenin ihtiyaçlarına yönelik tam donanımlı ekipmanları ile yüksek standartlarda çalışma ortamı sunar.

Hazır ofis, mobilize ve reaktif çalışmayı seven şirketler için ideal çalışma alanlarıdır. Tüm ofis imkanlarının firmalara belirli bir zaman aralığında belirli bir ücret karşılığında kurumlara veya kişilere rezerve edildiği çalışma alanlarına hazır ofis denir.

Hazır Ofis Avantajları Nelerdir?

Hazır ofislerin sunduğu birçok avantaj bulunmaktadır. Bu avantajlar, şirketlerin ofis maliyetlerini düşürmekten ofis giderlerine kadar geniş bir yelpazede yer almaktadır.

İşte hazır ofisin başlıca avantajları:

1.Yüksek Kiralar Ofis açmak için kiralık ya da satılık dükkan bakmaya gerek yoktur. Kiraları yüksek semtlerde ve plazalarda hazır ofisler kiralanabilir. Düşük giderle iyi bir ofise sahip olma imkanı sunar.

2.Ofis Giderleri Hazır ofis elektrik, su, aidat, internet, mutfak giderleri, temizlik, ısıtma, soğutma, giderleri, çalışan maaşı ve sigortası gibi ofis giderlerini düşünmene gerek kalmaz. Hazır ofisler hem zamandan hem de paradan kar etmek için oldukça yararlıdır. Geleneksel ofis kiralama sürecinde olan ofis arama, mimari ve tasarım, dekorasyon, tadilat, ekipman, abonelikler ve ofis ihtiyaçları ile uğraşmana gerek kalmadan ihtiyacına uygun hazır ofisi belirleyebilir ve sözleşme ile anında kullanmaya başlayabilirsin.

 3. Posta ve Kargo Yönetimi Hazır ofislerin bir diğer önemli avantajı, posta, kargo, fatura ve koli gibi gönderilerin her daim kabul edilmesidir. Fiziksel ofisinizde gelen gönderileri teslim almak için bir kişiyi görevlendirmeniz gerekebilir. Ancak hazır ofislerde bu durum ortadan kalkar. Gelen tüm gönderiler, hazır ofis çalışanı tarafından kabul edilir ve size iletilir. Böylece, geri çevrilmiş kargo gibi sorunlarla karşılaşmazsın.

4. Telefon Hattı Hizmeti Hazır ofislerde, şirketinizin ismiyle bir telefon hattı verilir ve gelen telefonlar karşılanır. İsteğinize göre telefon aktarımı yapılabilir veya arayan bilgisi alınarak size iletilebilir. Bu hizmet, müşterileriniz ve iş ortaklarınızla iletişimi kolaylaştırır ve profesyonel bir imaj oluşturur.

 5. Prestijli İş Adresi Hazır ofis modeli ile iş adresin prestijli bir lokasyonda olur. Şirket kurma aşamasında hazır ofisini adresin olarak gösterebilir, işletmeni hızlı ve etkili bir şekilde yükseltebilirsin. Ayrıca hazır ofis ile maliyetleri azaltmanın yanı sıra ideal çalışma alanı yakalayabilir, bunun için gerekli operasyonel sorumluluklardan kurtulabilirsin.

6. İş Arkadaşlarınla Birlikte Çalışma Hem bireysel hem de birçok çalışma arkadaşıyla birlikte çalışılabilir. Çalışanların bütün ofis ihtiyaçlarına yönelik hazırlandığı ve tasarlandığı için iyi bir çalışma ortamı sunar.

7. Ofisler Çalışma Saat Aralığı Hazır ofis seçeneklerinde istediğin zaman ofise 7/24 ulaşabilir ve istediğin şekilde kullanabilirsin. Kullanım şekli tamamen sana kalmış. Sonuç Hazır ofisler, düşük maliyetler, ofis işleri ve giderleri düşünmeden, prestijli iş adresleri ve yasal avantajlar gibi birçok avantaj sunan yenilikçi bir iş modeli olarak öne çıkıyor. Şirketinizin ihtiyaçlarına uygun bir hazır ofis çözümü ile işlerinizi daha verimli ve ekonomik bir şekilde yürütebilirsin.

Yorum bırakın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir